woensdag 1 februari 2012

Loverdose

Ik heb hem al een tijdje maar ik ben er absoluut verliefd op. De nieuwe parfum van Diesel: Loverdose :)


Een prachtige oriƫntaalse geur met een hart van zoethout en noten van mandarijn, jasmijn, gardenia, steranijs, amber, vanille en hout, wat wil een mens nog meer? Een warm, sensueel parfum. Warm maar ook vernieuwend en origineel. Voor mij ruikt deze parfum overwegend naar drop and I loooove drop ;)
Ook het flesje is prachtig! Een paars hart waarbij het steeltje van het pompje er als het ware doorsteekt :) 
Misschien had het dopje wel iets specialers mogen zijn... Maar nu ben ik echt wel aan het vitten op details. Voor mij is alles aan deze parfum mooi :) En hij blijft lekker lang hangen. Ideaal om je in deze koude dagen aan op te warmen ;)
Love Overdose or Lover Dose?
Wat is jou favo parfum?

Voor degene die nog eens de commercial van Loverdose willen zien:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten