vrijdag 18 mei 2012

Ange ou Demon, Le Secret by Givenchy

De samenstelling van dit vrouwelijk parfum bevat pastelachtige jasmijnthee accenten. De onschuld van jasmijn spat uiteen in de zurige toets van wintercitroen en cranberrybessen, ondersteund door een akkoord van groene theeblaadjes.
Het hart van deze parfum ontwikkeld zich rond de Sambac-jasmijn  in een subtiel akkoord van witte pioenen en waterbloemen.
De betoverende basis van blond hout en patchoeli zorgen voor een geraffineerd en betoverend resultaat.


De flacon van deze parfum is ronduit prachtig. Een langgerekte flacon die schittert in de stralen van de rijzende zon, maakt dat het licht de schaduw overwint. 

Dit parfum ruikt werkelijk verrukkelijk! En hij staat bovenaan mijn lijstje van dingen die ik graag zou willen. En aangezien ik elk jaar een parfum kies voor die zomer, heb ik dit jaar voor deze lekkerd gekozen ;)
Ik kijk er al naar uit om deze op zonnige, licht-warme ochtenden op te spuiten en de dag ermee te beginnen.



Verkrijgbaar oa bij Ici Paris XL :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten