dinsdag 27 maart 2012

Mac Kinda Sexy

Dit was mijn allereerste Mac lippenstift die ik ooit kocht. Hell, het was het allereerste Mac product dat ik kocht! Ondertussen is dat al een hele tijd geleden ;) Maar deze lippenstift is nog steeds één van mijn favorieten als ik een avondje uitga met zwaar opgemaakte ogen :)


Het is een prachtig nude kleurtje, maar met toch een hint van roze erin. Voor de rest is hij volledig mat. Misschien zelfs iets te mat voor mij. Ik draag hem altijd met 'Prrr' lipglass van Mac erover.
Doordat die een matte finish lippenstift is, accentueert hij droge lijntjes en velletjes. Ook is hij niet bijster hydraterend. Een beetje uitdrogend zelfs...  Maar aan de andere kant, doordat hij mat is, blijft hij ook beter zitten :)
Een mooie nude lippenstift die super goed samen gaat met zwaar opgemaakte ogen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten