donderdag 12 april 2012

Flowerbomb by Viktor&Rolf



Eindelijk ! Na maanden wachten, sparen, ernaar kijken én eraan ruiken heb ik hem eindelijk in mijn bezit: Flowerbomb by Viktor&Rolf. Oh en het is pure liefde! Echt, onvoorwaardelijke liefde zoals alleen ik aan een parfum kan geven <3
Voor mij (en mijn mama) ruikt hij naar een suikerspin. Je weet wel, die flully roze dingen die je eet als je ergens speciaal bent? Awel, een suikerspin is precies waar deze parfum me doet aan denken, namelijk: kermis, zomer, roze, prettyness, Disneyland, bloemen, ...
De geurnoten die deze parfum zo onvergetelijk maken zijn:
Top: Bergamot, thee
Hart: Jasmijn, orchidee, fresia en roos
Basis: Mush en patchouli.



Ik kan zonder meer zeggen dat deze parfum op één staat in mijn lijstje van favo parfumes evahh!! :)

Ondertussen is er al een Flowerbomb Extreme en een Flowerbomb Summer 2012 editie verschenen. En ik zou mezelf niet zijn als ik deze op zijn minst niet eens 'gewoon' wil ruiken ;) (Lees: WANT!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten