dinsdag 17 april 2012

Mac Modesty

Vorige week kocht ik deze lipstick bij de Mac Pro Store in Antwerpen nadat de lieve MUA hem bij me had aangebracht tijdens de Mac make-over (lees hier meer erover). In het begin vond ik 'het wel een mooi kleurtje'. Maar terwijl ik mezelf keer op keer bekeek in de spiegel, veroverde deze lipstick langzaam mijn hart. En toen realiseerde ik mij dat ik best wel een neutraal kleurtje kon gebruiken om te dragen wanneer ik ga werken. Het was beslist! Deze lipstick ging mee naar huis :)
Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik deze lipstick mee naar huis nam. Hij past perfect bij mijn huid, past perfect bij elke ooglook en bij elke gelegenheid. Yes, ladies and... uh... ladies, this is true lipstick love ;)
Volgens maccosmetics.com is dit een 'muted neutral pink'. Wat inderdaad wel klopt. Al vind ik dat ie ook wel een soortement bruintint in zich heeft...
En het is een cremesheen van finish, wat één van mijn favorieten finishes is bij Mac lipsticks. Niet uitdrogend, genoeg gepigmenteerd en een kleine glans? Check! Deze lippenstift heeft het allemaal! How can you not love him? ;)

1 opmerking: