vrijdag 27 maart 2015

DIY Lente Decoratie.

De lente is in het land! En hoewel het momenteel niet het beste of mooiste weer is, zijn we toch al verwend geweest met een paar dagen zon! 

Telkens het seizoen veranderd kriebelt het bij mij om het huis te decoreren passend bij dat seizoen. 

De laatste tijd probeer ik ook decoratie stukken zelf te maken. Aan ideeën geen gebrek maar meestal wordt mijn knutselstuk toch net niet dat wat ik in gedachten had 😛 

Na een bezoekje aan de Action had ik wat gerief gevonden om iets te maken. Dit is het geworden:


Klimop blaadjes die ik van de takjes geknipt heb en met het lijmpistool aan een houten krans gelijmd heb. Een bloemenkrans met roze bloemetjes heb ik aan de binnekant van de houten krans gelijmd zodat de twijgjes er mooi overhangen. Afgewerkt met kleine witte roosjes uit schuim -ook weer vastgelijmt met het lijmpistool- en vlindertjes. 


Ik ben er best tevreden over. Het ziet er lenteachtig uit en past goed bij de kaarsen die ik al had. 

Ik had ook grote rozen uit schuim gekocht maar die pasten echt niet op de krans. Dus kon ik nog een tweede knutselstukje maken 😊


De roze heb ik met -jawel- een lijmpistool vastgelijmd op een stuk kippendraad. Wel even de 'steeltjes' afgeknipt met een tang zodat deze niet uitsteken aan de achterkant. 
Ideaal om op te hangen tegen een muur! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten