zondag 22 maart 2015

Nieuwe start.

Deze blog heb ik al jaren maar de laatste keer dat ik blogde was zo'n 3 jaar geleden. Waarom ik toen stopte? Ik had geen tijd meer, wist niet meer waarover te schrijven, kortom ik had geen inspiratie en zin meer. 

Nu, 3 jaar en wat verstand wijzer, kreeg ik onlangs terug zin om te bloggen. Maar anders. Geen beautyblog meer, maar een blog waar ik schrijf wat ik wil. Dingen die ik kwijt wil. Dingen die me nĂș interesseren. Je zal nog make up gerelateerde dingen te zien krijgen, want mijn liefde voor make up is nog niet veranderd, eerder verfijnder en kieskeuriger. Buiten make up toon ik je dingen waar ik blij van word. Of net niet. Dingen die ik met jullie wil delen, waarvan ik denk 'Dat moet gezien worden!'

Ik heb vele oudere berichten verwijderd. Enkele heb ik laten staan omdat ik vind dat ze wel bij mijn 'nieuwe' blogidee passen.

Hopelijk vind je wat ik te vertellen heb even interessant als ik. 
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten