zondag 22 maart 2015

Gelish; Black & Pink Glitter

Sinds een jaartje heb ik gelish op mijn nagels. Daarvoor droeg ik altijd nagellak en had ik mooie lange nagels. Maar door mijn job blijft nagellak meestal zo'n 2 uur mooi alvorens het begint af te schilferen. Daarom besloot ik gelish te laten leggen op mijn nagels, en dit omdat gelish je nagels niet kapot maakt, zoals gel wel eens durft te doen. 

Om de drie weken (ongeveer) laat ik dus 'mijn nagels doen'. Soms ga ik eerder terug als de gelish lost door veel in het water te zitten of het ruwe handenwerk van mijn job. 

Elke drie weken maakt het meisje (dat ondertussen een vriendin is geworden) een ware nail art op mijn nagels. 

Als ik het niet vergeet, toon ik je iedere keer welk kunstwerkje je kan zien op mijn nagels. 

Voor de komende drie weken is het dit: 


Zwarte gelish met een rosegold-ish glitter. Behalve de ringvingers zijn andersom. Roze gelish met zwarte glitters dus 😉 

Ik ben telkens echt trots op de kunstwerkjes en deze keer is dat niet anders 😉 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten